“Frissítő” gyakorlati munka hallgatóinknak

Hallgatóink ezúttal a tanfolyami feladatokon kívül egy logótervező pályázatban mérettethették meg magukat. Kávés témában kaptak gyakorlati feladatot, hogy frissek, üdék, tettre készek maradjanak 2019-ben is! : )

 

WebdesignSuliban több alkalommal is lehetőség nyílik arra, hogy hallgatóink éles megrendelői megbízásoknak tegyenek eleget, alkalmazva, hasznosíthatva mindazt az elméleti és gyakorlati tudást, melyet a Webdesign Tanfolyam keretében sajátíthatnak el – a megbízók legnagyobb megelégedésére.

                  

valódi megrendelő, valódi elvárások
=
100% gyakorlat, 100% referenciamunka

                   

Igazán népszerűek a logótervező pályázatok, melyek során a megbízók tulajdonképpen hallgatóinkra bízzák vállalkozásuk, szolgáltatásuk arculatának megálmodását és kivitelezését. A főbb instrukciók, megrendelői elképzelések megismerése után hallgatóink gőzerővel vetik bele magukat az inspirálódásba, ötlet/hangulattáblák, moodboardok összeállításába, a kézi vázlatrajzok, skiccek elkészítésébe, majd a logó életre keltésében egy vektorgrafikus programban. : )

               

A jó arculatnak egyszerre kell magában foglalnia a márka vizuális megjelenését és a márka mögöttes tartalmát. A mögöttes tartalom mindaz az elgondolás, értékrend, attitűd, filozófia, magatartás, melyet a márka közvetíteni, prezentálni szeretne a külvilág felé (tágabb értelemben vett arculat), mindennek a vizuális megjelenítése pedig a logóban, az alkalmazott színekben és betűtípusokban, formákban, illusztrációkban (szűkebb értelemben vett arculat) köszön vissza.

Az arculattervezés lényege a márka/brand/cég/vállalkozás egységes megjelenésének kialakítása, a logótól kezdve egészen a weboldalig.

A logó az arculat kulcseleme, az egyik legfőbb vizuális lábnyom. A logó képviseli a márkát/céget, egyedivé teszi, megkülönbözteti másoktól, felismerhetővé és beazonosíthatóvá teszi. Ugyanakkor a logó közvetíti mindazt a mögöttes tartalmat (értékek, érzelmek, érzések, hangulat, attitűd), melyet a brand prezentálni szeretne a külvilág felé. Továbbá a logó látványa feleleveníti a fogyasztók adott márkával, céggel kapcsolatos korábbi élményeit.

               

Hallgatóink egy külföldi piacot megcélzó, szemes kávé értékesítésével foglalkozó cég, a “Supremo Coffee” számára tervezhettek logót. A cég 1 kg-os kiszerelésű csomagokban kínálja szemes kávé termékeit éttermek, kávézók, illetve nagykereskedések részére.

             

  • A logó stílusára vonatkozóan nem volt kikötés.
  • Színek tekintetében annál inkább határozott elképzelésekkel állt elő a megrendelő, akinek kifejezett kérése volt, hogy a tipikus, jellegzetes kávészínek (barnás színvilág) ne kerüljenek elő a logóban. Ezek helyett több színopció is szóba jöhet, mint például: Ferrari autó piros, vagy éppen a cherry red és a fekete párosa, további színként pedig az arany is megjelenhet a logóban.
  • A logó grafikai elemeit illetően néhány ötlettel segítette a megrendelő a hallgatókat. A cégnév, a “Supremo Coffee” feliraton kívül kerülhet a logóba például kávészem, kávébab, espresso csésze felszálló gőzzel, akár egyéb jellegzetes kávés motívum, és magával a felirat kezdőbetűivel, az S és a C karakterekkel is lehet “játszani”.

                   

A téma nagyon megfogta a hallgatókat, rengeteg pályázati munka érkezett, a legjobb logótervek a megrendelőt is örömmel töltötték el. : )

„Fantasztikusan ügyesek, remek műveket küldtek! Köszönöm szépen mindenkinek! Csak gyönyörködünk bennük! Nem gondoltam volna, hogy ilyen ügyesek! Gratulálunk a csapathoz!” 

 

            

Ééés akkor elsőként jöjjön a győztes pályamunka!

 

Joó Timi hallgatónk logóterve nyerte el a megrendelő tetszését.

Szívből gratulálunk Timi! : )

 

            

             

           

     

Timi már a Webdesign Tanfolyam alatt is remekművekkel állt elő, a tanfolyamot követően saját vállalkozást indított, és azóta is csodákat alkot. : ) Többek között Csitáry-Hock Tamás könyveinek borítóját és belső dizájnját tervezi meg, de tervezett már saját, ünnepi grafikát gyerektakaróra, párnára, melynek főszereplője saját vállalkozásának, a virtualpage-nek a kabalapandája volt.

Sikertörténetéről az “Akikre büszkék vagyunk” e-bookunkban is olvashattok, munkáival Facebook oldalán is találkozhattok.

              

              

          

A további remek logóterveket is szeretnénk bemutatni – a teljesség igénye nélkül : )

             

             

Pálffy Magdi logóterve

                

Liszi Barbi logóterve

               

Sebők Eszter logóterve

                  

Horváth Eszter logótervei

                  

Rakó Judit logóterve

                

Orsós Dominika logótervei

              

Péter-Sánta Henriett logóterve

                    

Péter-Sánta Henriett logóterve

                 

Rénes Anita logóterve

                

Párizs Vivien logóterve

             

Gyarmati Ágnes logóterve

             

Hodos Ágnes logóterve

            

Katona Klaudia logóterve

            

Katona Klaudia logóterve

             

              


            

És bizony senkinek sem kell a “kukába dobnia” a logótervét. Mivel igen közkedvelt témáról van szó, és sorra nyílnak a jobbnál jobb kávéházak, illetve kávétermékek értékesítésével foglalkozó üzletek, a meglévők pedig folyamatosan megújulnak, így még akár máskor is jól jöhetnek ezek a logótervek… : ) Arról nem is beszélve, hogy ha jól sikerültek a logótervek, komoly referenciamunkák is, melyek – portfólióba gyűjtve – igencsak hasznosak vállalkozás, szabadúszó karrier kapcsán is.

               

          


            

Minden résztvevő hallgatónknak köszönjük szépen a munkáját! : )

Sok sikert kívánunk Nektek az újabb kihívásokhoz! : )

             

Hozzászólás írása

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.