marketing

3 +1 bizalmi és hitelességi faktor a weboldalon – fogadd meg/vedd észre őket!

Bejegyzésünkben arra mutatunk rá, hogy melyek azok a hitelességi és bizalmi „mozzanatok” egy honlapon, melyek főszerepbe kerülnek, amikor az ügyfél melletted teszi le a voksát, illetve Te választasz kivitelezőt, szolgáltatót.

3 +1 bizalmi és hitelességi faktor a weboldalon – fogadd meg/vedd észre őket! Tovább olvasom!

Mi fán terem a digitális arculat?

A digitális tér hódításával a brandazonosító elemek egyre inkább az online platformokon kerülnek főszerepbe, ma már nagyon sok vállalkozás, márka szinte csak a digitális térben mozog, kommunikál. Bejegyzésünkben a digitális arculatnak szentelünk figyelmet.

Mi fán terem a digitális arculat? Tovább olvasom!

8 árulkodó jel, hogy ügyfeled még nem készült fel arra, hogy weboldalt készíts neki

Figyelem! – bejegyzésünk megosztó lehet. Hozunk néhány olyan „tipikus tünetet”, melyek „vészcsengőként” szólaljanak meg, ha már ügyfeleknek készítesz/készítenél weboldalt, de ők erre még nem állnak készen.

8 árulkodó jel, hogy ügyfeled még nem készült fel arra, hogy weboldalt készíts neki Tovább olvasom!