logó/logótervezés/logódesign

Mi fán terem a digitális arculat?

A digitális tér hódításával a brandazonosító elemek egyre inkább az online platformokon kerülnek főszerepbe, ma már nagyon sok vállalkozás, márka szinte csak a digitális térben mozog, kommunikál. Bejegyzésünkben a digitális arculatnak szentelünk figyelmet.

Mi fán terem a digitális arculat? Tovább olvasom!

Logópakk és grafikacsomag – avagy így add át a munkákat a megrendelőnek!

Bejegyzésünkben megmutatjuk, hogy mi kerüljön a logópakkba és mi kerüljön a grafikacsomagba – avagy designerként mit kell átadnod a megrendelőnek, megrendelőként mit kell kapnod a designertől.

Logópakk és grafikacsomag – avagy így add át a munkákat a megrendelőnek! Tovább olvasom!

Színátmenet a (web)designban

A színátmenetek már régóta terítéken vannak, nem kell azt gondolnunk, hogy ez csak régen volt “divat” (gondoljunk például az első WordArt-okra a Word szövegszerkesztőben vagy az “ütős” retro disco-feliratokra : )), és esetleg már nem trendi. Trendi a használata mai is, azonban sokkal modernebb, letisztultabb formában.

Színátmenet a (web)designban Tovább olvasom!

A hatásos logó 5 ismertetője – ismered őket?

A Webdesign tanfolyamon sokat foglalkozunk arculat- és logótervezéssel. A hallgatók egyik fő gyakorlati feladata is ez: képzeletbeli megrendelőknek kell logót tervezniük, tehát az elméleti tudnivalókat a gyakorlatban kell alkalmazniuk, és mindezt egy kis kreativitással kell megfűszerezniük. Jobbnál-jobb alkotások születnek. : ) Bejegyzésünkben megnézzük a hatásos és hatékonyan funkcionáló logó 5 legfontosabb ismertetőjegyét, jellemzőjét!

A hatásos logó 5 ismertetője – ismered őket? Tovább olvasom!

Rio-i olimpia logója – így tervezzünk logót!

A Webdesign tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a logótervezés csínját-bínját, megismerkedhetnek az alapszabályokkal, melyeket aztán a gyakorlatban is kipróbálhatnak: a tanultak alapján képzeletbeli megrendelők logóit kell megtervezniük, illetve további munkáik során (pl. arculattervezés) is még nagy hasznát vehetik ezeknek a tudnivalóknak.

Rio-i olimpia logója – így tervezzünk logót! Tovább olvasom!

Logó redesign – tanácsok

Az idő múlásával, új trendek megjelenésével, illetve a szervezeten/cégen/márkán belüli változások (pl. vállalatok egyesülése, kiválása, cégnövekedés, jelentősen bővül a termék/szolgáltatáspaletta, vállalati stratégia módosítása) miatt szükség van a meglévő logó kisebb-nagyobb átalakítására, módosítására, redesignjára. És valljuk be, időnként mindenre és mindenkire ráfér egy kis frissítés, újítás. : )

Logó redesign – tanácsok Tovább olvasom!

A felhasználói élmény fokozásra ún. cookie-kat használunk. Reméljük, nem gond számodra, ha mégis, kattints a további infó gombra.
OK, üzenet bezárása