marketing

Ügyfélvélemény kisokos – weboldalra

Bejegyzésünkben az ügyfélvélemények kerülnek terítékre. Részletesen körbejárjuk, hogy ezek a visszajelzések miért is hasznosak a vállalkozások számára, kitérünk a különböző “formáira”, valamint arról is szót ejtünk, hogy hogyan gyűjthetjük be és használhatjuk fel őket például weboldalon.

Ügyfélvélemény kisokos – weboldalra Tovább olvasom!

3 +1 bizalmi és hitelességi faktor a weboldalon – fogadd meg/vedd észre őket!

Bejegyzésünkben arra mutatunk rá, hogy melyek azok a hitelességi és bizalmi „mozzanatok” egy honlapon, melyek főszerepbe kerülnek, amikor az ügyfél melletted teszi le a voksát, illetve Te választasz kivitelezőt, szolgáltatót.

3 +1 bizalmi és hitelességi faktor a weboldalon – fogadd meg/vedd észre őket! Tovább olvasom!

Mi fán terem a digitális arculat?

A digitális tér hódításával a brandazonosító elemek egyre inkább az online platformokon kerülnek főszerepbe, ma már nagyon sok vállalkozás, márka szinte csak a digitális térben mozog, kommunikál. Bejegyzésünkben a digitális arculatnak szentelünk figyelmet.

Mi fán terem a digitális arculat? Tovább olvasom!