Arculati kézikönyv – mi kerülhet bele?
Bejegyzésünkben alaposan körbejárjuk az arculati kézikönyvet, annak lehetséges elemeit, tartalmait.
Bejegyzésünkben alaposan körbejárjuk az arculati kézikönyvet, annak lehetséges elemeit, tartalmait.
Bejegyzésünkben az ügyfélvélemények kerülnek terítékre. Részletesen körbejárjuk, hogy ezek a visszajelzések miért is hasznosak a vállalkozások számára, kitérünk a különböző “formáira”, valamint arról is szót ejtünk, hogy hogyan gyűjthetjük be és használhatjuk fel őket például weboldalon.
Bejegyzésünkben összegyűjtöttünk néhány pro és kontra érvet azzal kapcsolatban, hogy mikor érdemes tanulásra adni a fejünket, és mikor érdemes profikra bízni a weboldalunkat és a grafikai anyagainkat.
Tanuld meg vagy szervezd ki a weboldalkészítést?! Tovább olvasom!
Bejegyzésünkben egy listát nyújtunk át – benne a weboldal legfőbb, leghasznosabb funkcióival.
Funkciók a weboldalon – több van belőlük, mint gondolnád Tovább olvasom!
Bejegyzésünkben arra mutatunk rá, hogy melyek azok a hitelességi és bizalmi „mozzanatok” egy honlapon, melyek főszerepbe kerülnek, amikor az ügyfél melletted teszi le a voksát, illetve Te választasz kivitelezőt, szolgáltatót.
3 +1 bizalmi és hitelességi faktor a weboldalon – fogadd meg/vedd észre őket! Tovább olvasom!
A digitális tér hódításával a brandazonosító elemek egyre inkább az online platformokon kerülnek főszerepbe, ma már nagyon sok vállalkozás, márka szinte csak a digitális térben mozog, kommunikál. Bejegyzésünkben a digitális arculatnak szentelünk figyelmet.
Bejegyzésünkben sorra veszünk minden olyan űrlap-típust, melyek jelen lehetnek a weboldalakon, megnézzük azt, hogy hogyan-mire tudjuk őket használni.
Űrlapok a weboldalon – több van belőlük, mint gondolnád. Erre használd őket! Tovább olvasom!
Nem életre szóló döntés, ám nem árt néhány szempontot átgondolni, tisztázni, mielőtt domaint választunk vállalkozásunk weboldala számára. Az “ideális” domain névhez hoztunk csekklistát.
Így válassz megfelelő domain nevet a weboldalad számára! Tovább olvasom!
Az idei főbb (digitális, online) marketing trendekről is lerántjuk a leplet. Webdesignerként saját vállalkozásod marketingjében is fontos szerephez juthatnak, de ha ügyfeleknek dolgozol, akkor az mindig plusz pont, ha hatékony, vállalkozásra szabott online marketing eszközökkel és megoldásokkal is tudod őket támogatni.
Figyelem! – bejegyzésünk megosztó lehet. Hozunk néhány olyan „tipikus tünetet”, melyek „vészcsengőként” szólaljanak meg, ha már ügyfeleknek készítesz/készítenél weboldalt, de ők erre még nem állnak készen.
8 árulkodó jel, hogy ügyfeled még nem készült fel arra, hogy weboldalt készíts neki Tovább olvasom!