Portfólió – így csináld!
Nem is kérdés, hogy a referenciamunkáidat be kell mutatnod a nagyérdeműnek. Lássuk, milyen portfólióval rukkolj elő!
Nem is kérdés, hogy a referenciamunkáidat be kell mutatnod a nagyérdeműnek. Lássuk, milyen portfólióval rukkolj elő!
Elgondolkoztál már azon, hogy mi fán terem a brand? Hogyan/honnan lesz “ilyenje” akár egy multicégnek, akár egy egyszemélyes vállalkozásnak, vagy éppen Neked?
Színes vagy inkább monokróm? Lapos vagy inkább kerekded? Natúr vagy inkább illusztratív? Ismerős kérdések lehetnek, ha arculattervezésen töröd a fejed. : ) Mutatjuk is, hogy milyen titkos összetevőkre lesz szükséged, a példákat pedig hallgatóink példamutató munkái szolgáltatják.
Biztosan Neked is ismerős Izsó, a Webdesignsuli kabalája, vagy éppen Duracell nyuszi, és az is lehet, hogy már Veled is szembejöttek már a 2020-as tokiói olimpia szuperképességekkel megáldott kabalafigurái. Nézzük, hogy milyen szerepet töltenek be a kabalák a brandek életében!
Logótervezés előtt is bátran inspirálódj! Ne feledd, az inspirálódás még nem lopás, de az inspiráció és a másolás között igazán vékony a határvonal. Bejegyzésünkben logóinspirációs lelőhelyeket gyűjtöttünk össze.
A „white space”, azaz a fehér-üres terek nemcsak névjegyen, szórólapon, plakáton, hanem logókban is gyakran visszaköszönnek. Bejegyzésünkben ezekre hoztunk szemrevaló példákat!
A weboldal a márka/cég/vállalkozás virtuális kirakata, üzlethelyisége. Hogy hogyan tudjuk hitelessé formálni, alakítani a honlapot? Ehhez adunk most tanácsokat, melyeket csekklistaként is használhatunk!
Így (ne) riaszd el a látogatókat, avagy hogyan legyen hiteles a weboldalad? Tovább olvasom!
Design munkákkal kapcsolatos blogbejegyzéseinkben a jó tanácsok mellé mindig igyekszünk pozitív példákat, kreatív megoldásokat, hasznos illusztrációkat is felsorakoztatni. Nos, ezúttal egy rossz példát szeretnénk bemutatni, mely a logótervezéshez kapcsolódik.
A Webdesign tanfolyamon sokat foglalkozunk arculat- és logótervezéssel. A hallgatók egyik fő gyakorlati feladata is ez: képzeletbeli megrendelőknek kell logót tervezniük, tehát az elméleti tudnivalókat a gyakorlatban kell alkalmazniuk, és mindezt egy kis kreativitással kell megfűszerezniük. Jobbnál-jobb alkotások születnek. : ) Bejegyzésünkben megnézzük a hatásos és hatékonyan funkcionáló logó 5 legfontosabb ismertetőjegyét, jellemzőjét!
A hatásos logó 5 ismertetője – ismered őket? Tovább olvasom!
Bejegyzésünkben a kreatív sablonokhoz, azaz mock-upok használatához adunk tippeket-tanácsokat.