Bemutatjuk: Kreanod pályázatokon indult hallgatóink és munkáik – III.

Hallgatóink gyakran vesznek részt külsős pályázatokon is, többek között az igen népszerű Kreanod által meghirdetett kreatív pályázatokon. Bejegyzésünkben újabb tehetséges hallgatóinkat mutatjuk be, akik rendre szép eredményekkel szerepelnek a pályázatokon.

        

Igaz, hogy ezúttal még tavalyi pályázatokat hozunk, de ez a lényegen, azaz a remek eredményeken és munkákon nem változtat. : ) Érintett hallgatóink is láthatják, hogy nem felejtkeztünk el róluk, akik időközben aktív hallgatóinkból végzett hallgatóinkká léptek elő, a webdesign tanfolyamot is sikeresen teljesítették, szép eredményekkel zárták. : )

          

Joó Timi örömmel számolt be nekünk arról, hogy saját vállalkozásának beindítása – Virtual Page  mellett sikeresen szerepel Kreanod-os kreatív pályázatokon. Többek között egy arculattervező pályázatot nyert meg, melynek keretében egy aromaterápiás illóolajjal foglalkozó Edini vállalkozásnak kellett logót és kisarculatot tervezni. A 62 pályázati munka közül a megrendelő Timi terveit találta a legjobbnak: “ráérzett arra, hogy mit szeretnénk”.

              

joo_timi-edini

         

       

Felemelő érzés a sok pozitív visszajelzés és különösen felemelő, amikor több koncepció közül (62 db) a Tiéd a legjobb! Több pályázaton részt vettem már, de győztesként még ezelőtt nem sikerült végeznem.
A közelében már voltam,de a tapasztalatok szerzése mellett célom volt az is, hogy a legjobb legyek. És SIKERÜLT. : ) Megnyertem ezt a pályázatot! (itt sem áll meg a dolog : )
)
Egy aromaterápiás illóolajjal foglalkozó vállalkozásnak készítettem logót és kis arculatot. A logó név adott volt. Edit és Niki névből tevődik össze az EDINI. A logóban azért emeltem ki az i-betűt, mert a nevükben az “i” a közös, úgymond abból virágzik ez a nagyszerű, közös vállalkozás. A virág olaj cseppekből áll össze. Egyszerű, de mégis mutatós.

         

24991300_1513636978750482_6650758595314950302_n

    

 


        

Rutai Enikő folytatta ezt a Kreanod-os sikerszériát, aki szintén már saját vállalkozásának, a TR útjait egyengeti. Enikő a StudioFlash számára tervezett logójával lett egy logótervező pályázat nyertese, a több mint 70 pályamunka közül lett az övé az első hely.

          

SFLogo_2

        

       

Nem is olyan sok, pár pályázati részvételen voltam túl, mikor egyszer az egyiken shortlistre jutottam, nagyon megörültem neki. A Megbízó kért még pár változtatást, melyeket elkészítettem és beadtam a módosított logótervet. Nem sokkal később jött az e-mail, hogy győztesként kiválasztottak. Nagyon megörültem, több mint 70 pályamunka közül lett az enyém az első hely. A Megbízó személyében egy rendkívül szimpatikus, a szakmájában professzionális szakemberrel találkozhattam, aki mögött egy fantasztikus csapat áll. Nagyon örülök, hogy a KREANOD révén megismerhettem Őket.

          

Nem sokkal később pedig egy újabb pályázaton, az Edini-n (ahol a tanfolyamtársunk nyert) kerültem be a legjobbak közé, a shortlistre, aminek szintén nagyon örültem. Itt külön jól esett, hogy a Megbízó a shortlistre jutott munkákról és a designerekről írt egy-két mondatot. Nekem a következőt írták: Jól átgondolt, az általunk leírtakhoz teljesen illeszkedő koncepciót kaptunk tőle, sokoldalú felhasználási lehetőséggel. Igényes, profi munka. Köszönjük.

     

Edini_3

             

Edini_logo_2

               

Levelpapir_1

       

       


        

Pánczél Gabi is már végzett hallgatónkként, szabadúszóként bontogatja a szárnyait az Ella design égisze alatt. Gabi aktívan vesz részt a Kreanod által meghirdetett kreatív pályázatokon. Eredményeiről ő maga számol be:

          

White Flag

  

    

10-es pontot kaptam rá, shortlist-re került. Nem én lettem a győztes. De nem baj. Ez már a 2. olyan tervem, ami shortlistre került. A megrendelővel egyeztettem többször. Volt két teljesen eltérő verzió is, de kiderült, nagyon egyszerűt szeretne. Így végül tényleg egy végletekig leegyszerűsített logó született.

       

logó17

      

        

Erre 7-es pontot kaptam. Itt is volt egyeztetés a megrendelővel. Fő célja az volt, hogy gyerekek körében is kedvelt legyen a logó. Volt több elképzelésem, végül ez a változat tetszett. Csinosítgattam. Ez lett az eredménye. : )

     

4

     

      

Itt egy összetettebb logóval próbálkoztam. A megrendelő nagyon leegyszerűsíttette velem, végül 8-as ponttal zárult. A győztes logót nem értettem, hogy miért pont az lett. Nem sok olyan elem volt benne, amit egyébként kértek és nem igazán utalt a “Húson Túl” kifejezésre. De persze ez van, gyakorlásnak jó volt. : )

        

3

     

     

Friss, dinamikus logót akartak. Sajnos csak 6-os ponttal zártam. Bár odaírták, hogy “friss és dinamikus, de most nem egészen ilyenre gondoltak” Sebaj! : )

       

02_0

        

59

             

Először ugyanolyan logóban gondolkodtam mint a győztes : ) Aztán valamiért más ötlet jött, és azzal pályáztam.

    

      


      

Barócsi Dia is már szorgalmasan dolgozik DiaWebDesign vállalkozása beindításán.

Dia többek között szintén ezeken a pályázatokon vett részt, rendre ő is szép eredményekkel:

         

Jar 1

           

Jar 4

          

névjegykártya 2 kisebb

           

notebook-mockup2 kisebb

         

üvegajtó3 kisebb

     

        

Dia egyéb pályázatokon is megmérettette magát:

        

evessence_papirtaska

         

kulcstartók2

          

online ház033

         

online ház44

        

papír mockup1
Ez a terv shortlist-re került, 10-es értékelést kapott

         

         


           
Hallgatóinknak ezúton is gratulálunk! És csak biztatni tudjuk őket és persze a többieket is, hogy bátran vegyenek részt további pályázatokon!

          

Hozzászólás írása

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A felhasználói élmény fokozásra ún. cookie-kat használunk. Reméljük, nem gond számodra, ha mégis, kattints a további infó gombra.
OK, üzenet bezárása