Ki csinálja a Valentin-napi ajánlatokat?

Neked is elözönlik az email postafiókodat a Valentin-napi ajánlatok?
Küldik az éttermek, a szállásadók, a fehérnemű forgalmazók, a virágfutár… de küldi az e-cipőbolt, az ékszermárkák és a drogériák is… meg mindenki más, mert ha már Valentin-nap, akkor azt ráhúzzák gyakorlatilag bármire. Oké. Lehet szeretni, vagy nem szeretni, ez van.

         

DE!

     

Ki csinálja meg ezt a rengeteg Valentin-napi ajánlatot?

Ki készíti el a kreatív tartalmat? A bannert és az ajánlatot a weboldalra? A kreatívot a Facebook és Google hirdetésekhez? A hírlevélbe a szívecskékkel tuningolt képeket és grafikákat? A szórólapot? A plakátot? Az újsághirdetést?

       

Na, ki?

Hát persze, hogy a kreatív szakemberek. Webdesignerek, grafikusok, kiadványszerkesztők, akik ezen cégek alkalmazásában állnak, vagy külsősként/ vállalkozóként bedolgoznak. El tudod képzelni, hogy mennyi dolguk van egy ilyen kampány alkalmával? Nem egy kreatív anyagot kell összerakniuk, hanem tízet- százat, attól függ… És hány ilyen alkalom van egy évben? Nah, ne vicceljünk, kérem, a Valentin-nap csak egy kis szösszenet, elbújhat pl. a Black Friday, Karácsony, Újév, Nőnap, Húsvét, Nyári szezon, Szezonvégi kiárusítások, Iskolakezdés, Halloween, Esküvők, Évfordulók, stb, stb… mellett. A kereskedelem gyakorlatilag gondoskodik róla, hogy egész évben legyen akció. Ha pedig akció van, akkor reklámozni kell. A reklámot pedig valakinek elő kell állítani. Valakinek kreatívan kell tálalni a vevők felé online és offline is. Nos, itt jönnek a képbe a kreatív szakemberek, pl. a webdesignerek, akik szakmájukból eredően értenek, érteniük kell mind az arculathoz, az offline és online kreatív anyagokhoz, és a webhez is. Egy sokrétű tudással rendelkező szakember, aki egy cégnél alkalmazottként vagy külsős vállalkozóként szerteágazó feladatokat tud/képes elvégezni.

          

       

         

Vállalkozói körökben mindig csak azt hallom: „Nincs egy jó webesed?” „Kéne egy új weboldal.” Már ott tartok, hogy meg se mondom, mivel foglalkozom, nehogy „betámadjanak” : ) De viccen kívül: nem csoda, hogy egyre több vállalkozás íratja be az alkalmazottait a Webdesign Tanfolyamunkra. Ezzel nyernek egy olyan embert, aki ért a grafikákhoz és kreatív anyagokhoz nyomtatásban és online is, létrehozza és kezeli a weboldalaikat, és még egy kis arculattervezésre is kapható – ha éppen úgy adódna, hogy piacra dobnak egy új terméket vagy szolgáltatást… De nem minden vállalkozás képez saját embert ilyen célra. A legtöbben még mindig külsős vállalkozókat, pl. webdesignereket bíznak meg alkalmi vagy rendszeres jelleggel. Egy azonban biztos: a gazdaság virágzik, a növekedés folytonos, a társadalom vásárol, és egyre nyitottabb mindenre. Ezt a cégek jól tudják és ezerrel nyomatják is a reklámokat, az ajánlatokat online és offline egyaránt. Ezzel iszonyatos szakember-igény párosul. Sosem volt még ilyen könnyű munkát találni. A kreatív szakemberekért kapkodnak a cégek, mert égető szükség van a munkájukra. Nem csoda, hogy a Webdesign Tanfolyam hallgatóinak jó része már a tanfolyami idő alatt megbízásokra tesz szert, vagy tárt karokkal várják egy cégnél, hogy elvégezze a tanfolyamot és beüljön a számára előkészített íróasztalhoz. Aki manapság azt mondja, hogy a kreatív szakmákban „telítettség van” vagy „túl sok a webes”, annak ideje lenne ráébredni, hogy a kereslet nagyon is fokozott a kreatív szakemberek iránt.

    

        


      

A következő Webdesign Tanfolyam hamarosan indul!

Több infó és jelentkezés >>>

        

Hozzászólás írása

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.