Hallgatóink ősszel sem unatkoznak, sorra vetik bele magukat a gyakorlati munkák készítésébe. Bejegyzésünkben egy újabb logótervező pályázatról számolunk be, bemutatjuk a legprofibb munkákat és a nyertes logótervet!
A WebdesignSuliban “egymást érik” a pályázatok. Régi és új hallgatóink nemrégiben egy könyvelőiroda számára tervezhettek logót, most azonban a komolyabb téma után kicsit könnyedebb, modernebb téma felé eveztünk.
Aktív és végzett hallgatóink számára egyaránt rengeteg lehetőség nyílik, hogy megmérettessék magukat, bemutassák a tanfolyamon szerzett tudásukat, valódi megrendelői megbízásoknak tegyenek eleget.
Ezek a pályázatok nagyszerű lehetőséget nyújtanak a referenciamunkák bővítésére, tapasztalatszerzésre, mindemellett a nyertes pályamunka készítőjére az elismerés és a díjazás mellett további együttműködések, egyéb munkák és megbízások is várhatnak.
valódi megrendelő, valódi elvárások
=
100% gyakorlat, 100% referenciamunka
A megrendelők számára is kiváló lehetőségnek bizonyulnak ezek a pályázatok, hiszen azáltal, hogy hallgatóinkra bízzák vállalkozásuk arculatának megálmodását és kivitelezését, nem egy tervet kapnak kézhez, hanem számtalan egyedi stílusú és kivitelezésű munka közül választhatják ki a vállalkozásuk számára legideálisabb logó és/vagy weboldaltervet – éppen ezért a megrendelőnek nincs is könnyű dolga a választásban.
A kiírt pályázatokon a legtöbb esetben szabad kezet kapnak a hallgatók, csak a főbb “csapásirányok” vannak kijelölve számukra, így különböző stílus, elképzelés és nézőpont alapján, saját ötleteiket követve vethetik bele magukat a tervezési folyamatba.
Lássuk, hogy mit lehet tudni a megrendelőről! : )
A megbízó, Enikő őstermelőként luffa termesztéssel és feldolgozással foglalkozik.
A luffa a luffatök termése. A luffa uborka alakú, rostok hálózatából áll, szivacsszerű, ami kiszárítva tökéletesen működik fürdő- vagy mosogatószivacsként, de akár takarításhoz is kiváló.
Enikő tehát különféle szivacsokat készít luffából, az elkészült termékeket pedig főként csomagolásmentes boltokba és az ő vásárlói köreikbe értékesíti, akik számára fontos a környezetvédelem – a vállalkozás célközönsége tehát a környezettudatos vásárlók.
Milyen elképzelései voltak a megrendelőnek a logóval kapcsolatban?
# a logó két fő alkotóelemből, grafikai elemből és márkanévből álljon
# a márkanév, az Enxe’s felirat szerepeljen a logóban
# grafikai elemként maga a luffa/luffaszelet szerepeljen a logóban
# a logó színvilágában a zöldes és natúr színek, földszínek köszönjenek vissza
# az arculat a natúr/organikus stílust képviselje
Opcionális feladat volt: A hallgatók csomagolástervet is összeállíthattak néhány instrukció alapján.
A pályázók tehát ezúttal is javarészt szabad kezet kaptak, csak néhány konkrét megkötése volt a megrendelőnek a logó dizájnjára vonatkozóan.
Ez az igazán szuper, modern téma sok-sok hallgatónkat inspirálta, számtalan ötlet alapján készült logóterv érkezett a virtuális postaládánkba. : )
Ééés akkor elsőként jöjjön a győztes pályamunka!
Szatmáriné Válóczi Alexandra hallgatónk logó- és csomagolásterve
Alexandra tavaly májusban végezte el a webdesign tanfolyamot, ahol szintén szuper munkákat készített.
Alexandra, ezúton is szívből gratulálunk! : )
A legjobb munkák közül a nyertes mellett II. és III. helyezettet is hirdetünk. : )
A pályázat II. helyezettje: Ivancsó Krisztina hallgatónk logó- és csomagolásterve
Kriszta éppen a napokban végezte el a tanfolyamot, ahol már a kezdetektől fogva profi munkákkal örvendeztetett meg minket. Szuper munkáit ajánlópecséttel is jutalmaztuk. : )
A pályázat III. helyezettje: Rojik Ágoston hallgatónk logó- és csomagolásterve
Ágoston néhány hónapja kezdte el a webdesign tanfolyamot, azaz új hallgatónk, és máris dobogós helyre került munkájával. : )