Ha van időd a munka és esetleg tanulás mellett kicsit olvasni, és szeretnél elmélyülni a szakma rejtelmeiben, akkor ajánlunk Neked néhány könyvet.
Aarron Walter: Keresők és Webhelyek
Ez a könyv nem egyszerűen egy azok közül a keresőmotor-optimalizálással (SEO) foglalkozó kiadványok közül, amelyek alapvetően marketingeseknek íródtak. A lényeges eltérés az, hogy ebben azok a szakemberek találhatnak a való életből vett példákat és gyakorlati tanácsokat, akik a webhelyek megvalósításával, fejlesztésével foglalkoznak, és szeretnék eljuttatni üzenetüket a célközönséghez. Minden fejezete egy-egy újabb nézőpontból vizsgálja meg a kereshetőség és megtalálhatóság kérdését.
Alice Twemlow: Mire jó a grafikai tervezés?
A könyv a grafikai tervezés céljának, mibenlétének és részterületeinek kérdéseit boncolgatja. Emellett számos ismert kortárs tervezőgrafikus szakmáról alkotott véleményét és (anti)hitvallását is megismerhetjük, de az ügyfeleknek végzett napi robotból kiszakadni kívánók is találhatnak ötleteket a hogyan továbbhoz.
Logótár 3
A népszerű Logótár-sorozat harmadik része. A bemutatott újabb 2000 logó friss ötleteket nyújthat mindazok számára, akik arculattervezéssel foglalkoznak. A 21 csoportba rendszerezett gyűjtemény gyors keresést és könnyű eligazodást tesz lehetővé.
Névjegykártyadesign – Válogatás a legjavából
Az angol kiadó névjegykártyadesignnal foglalkozó sorozatának kilencedik, magyar kiadásban elsőként megjelenő kötete a világ vezető tervezőgrafikusainak keze alól kikerülő legfrissebb és leginnovatívabb munkákat tárja elénk. A referenciaként forgatható album a névjegykártyák számos faját felvonultatja, többek között a tipografáltakat, a formásakat és az interaktívokat. Kiemelten foglalkozik az érdekes elő- és hátoldalakkal, valamint a különleges anyagokkal és grafikai megoldásokkal. A páratlan gyűjtemény számos olyan ötletet és példát mutat be, amelyek révén a grafikusok, a cégvezetők és a vállalatok marketingesei betekintést nyerhetnek a legkülönfélébb ügyfelek arculati és márkaépítési elképzeléseibe.