Webdesign inspirációk – lelőhelyek
Webdesign tervezéshez hoztunk inspirációs forrásokat, jobbnál-jobb, trendibbnél-trendibb és kreatívabbnál-kreatívabb webdesign ötleteket. Inspirálódjunk és alkossunk!
Webdesign tervezéshez hoztunk inspirációs forrásokat, jobbnál-jobb, trendibbnél-trendibb és kreatívabbnál-kreatívabb webdesign ötleteket. Inspirálódjunk és alkossunk!
Ez a felszólítás olyan értelemben fontolandó meg, hogy éppen azokat a hibákat kerüld el a weboldalon, melyeket a bejegyzésünkben sorra veszünk. Lássuk is őket!
Ezekkel riaszd el a látogatókat a weboldalról! Tovább olvasom!
A WordPress tartalomkezelő rendszer alapvetően blog-motorként indult hódító útjára, de idővel tovább fejlesztették, és ma már komplett honlapok alapjául is szolgál. Hasznos bloggal, blogbejegyzésekkel pedig a legtöbb weboldalon találkozhatunk – jobb esetben kategóriákba rendezve és felcímkézve. : )
Már több ízben is összegyűjtöttünk olyan jellegzetes hibákat, melyek a weboldal rovására mennek – legyen szó használhatóságot vagy éppen hitelességet befolyásoló hibákról, baklövésekről. Most kifejezetten konverziók (például feliratkozás, rendelés, letöltés) szempontjából gyűjtjük össze a gyakoribb – designhoz is szorosan kapcsolódó – hibákat.
Így (ne) csökkentsd a konverziók számát a weboldalon! Tovább olvasom!
A weboldal a márka/cég/vállalkozás virtuális kirakata, üzlethelyisége. Hogy hogyan tudjuk hitelessé formálni, alakítani a honlapot? Ehhez adunk most tanácsokat, melyeket csekklistaként is használhatunk!
Így (ne) riaszd el a látogatókat, avagy hogyan legyen hiteles a weboldalad? Tovább olvasom!
A mai webdesign trendek közé tartoznak a nagyméretű, látványos, teljes oldalszélességű fotók alkalmazása a weboldal fejrészében, fejrészeként, önmagukban, illetve slideshow elemeként. Kérdés, hogy ezek mennyire javítják a felhasználói élményt? : )
A weboldal fő oldala, nyitó oldala az adott vállalkozás virtuális bejárati ajtója. Ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e rajta, vagyis tovább böngészik-e a honlapon, az aloldalak felé is elnavigál-e, végül végrehajt-e konverziókat (pl. megrendelés, letöltés, kapcsolatfelvétel). Mindehhez az kell, hogy a weboldalunk számára minden szempontból ütős nyitólapot tervezzünk.
Hogyan tervezzünk hatékony nyitóoldalt a weboldalhoz? Tovább olvasom!
Hőtérképes felméréseket, vizsgálatokat az élet nagyon sok területén bevetnek. Gondoljunk csak az orvostudomány területén a hőkamerás állapotfelmérésre, a termográfiai vizsgálatokra, vagy éppen a fűtési rendszer és a szigetelés hibáinak felderítésére az ingatlanok esetében. Ez a technika bizony a weboldalak esetében is használható.
Mit tudhatunk meg a hőtérképes tesztekből, és mindezt hogyan hasznosíthatjuk? Tovább olvasom!
Bármilyen digitális terméket is készítünk, legyen az egy weboldal vagy egy alkalmazás, képernyőre tervezünk, képernyőt tervezünk. Bejegyzésünkben sorra vesszük azokat az alapelveket és szabályokat, melyek mentén mindezt megtehetjük.
Kezdőként, kevesebb tapasztalattal a hátunk mögött több hibát ejt(het)ünk a készülő, majd élesített/átadott weboldalon. Ezek többnyire apró, banális hibák, könnyen és még időben lehet orvosolni őket, feltéve, ha elég szemfülesek vagyunk, vagy objektív szemlélők felhívják rájuk a figyelmünket. Nézzük is meg őket!
Banális hibák a weboldalon – mellőzzük őket! Tovább olvasom!