weboldal

A reszponzív webdesign 10 legfontosabb előnye

A reszponzív webdesign mostanság egy elég népszerű téma, és a cégek méretüktől és iparáguktól függetlenül dolgoznak a reszponzív design stratégiájukon. A reszponzív design lehetőséget biztosít a cégeknek az eladásaik növelésére, és abban, hogy közelebb kerüljenek a felhasználóikhoz különösebben nagy beruházások nélkül.

A reszponzív webdesign 10 legfontosabb előnye Tovább olvasom!

AWWWARDS, a webdesignerek találkahelye – jártál már itt?

Találkoztál már az Awwwards®-al, a design, a kreativitás és az innováció „fellegvárával”? Érdemes időnként felkeresni az oldalt, ha éppen weboldal vagy webdesign témában lenne szükségünk inspirációra, vagy egyszerűen csak elmerülnénk az ütős honlapok tengerében. Nézzük is meg közelebbről az Awwwards-ot!

AWWWARDS, a webdesignerek találkahelye – jártál már itt? Tovább olvasom!

Így (ne) csökkentsd a konverziók számát a weboldalon!

Már több ízben is összegyűjtöttünk olyan jellegzetes hibákat, melyek a weboldal rovására mennek – legyen szó használhatóságot vagy éppen hitelességet befolyásoló hibákról, baklövésekről. Most kifejezetten konverziók (például feliratkozás, rendelés, letöltés) szempontjából gyűjtjük össze a gyakoribb – designhoz is szorosan kapcsolódó – hibákat.

Így (ne) csökkentsd a konverziók számát a weboldalon! Tovább olvasom!

Hogyan tervezzük meg a weboldal fejrészét látványos fotókkal? – 3 tipp egyedi megoldásokhoz

A mai webdesign trendek közé tartoznak a nagyméretű, látványos, teljes oldalszélességű fotók alkalmazása a weboldal fejrészében, fejrészeként, önmagukban, illetve slideshow elemeként. Kérdés, hogy ezek mennyire javítják a felhasználói élményt? : )

Hogyan tervezzük meg a weboldal fejrészét látványos fotókkal? – 3 tipp egyedi megoldásokhoz Tovább olvasom!

Hogyan tervezzünk hatékony nyitóoldalt a weboldalhoz?

A weboldal fő oldala, nyitó oldala az adott vállalkozás virtuális bejárati ajtója. Ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e rajta, vagyis tovább böngészik-e a honlapon, az aloldalak felé is elnavigál-e, végül végrehajt-e konverziókat (pl. megrendelés, letöltés, kapcsolatfelvétel). Mindehhez az kell, hogy a weboldalunk számára minden szempontból ütős nyitólapot tervezzünk.

Hogyan tervezzünk hatékony nyitóoldalt a weboldalhoz? Tovább olvasom!