Újabb gyakorlati munkával, valódi megrendelői megbízással álltunk elő végzett és aktív hallgatóink számára, mely során a WebdesignSuliban elsajátított elméleti és gyakorlati tudásukat mutathatták meg. Ebben a feladatban egy külföldi kávémárka, kávégyártó vállalkozás számára tervezhettek exkluzív logót.
Hallgatóink számára kiírt pályázatokon a hallhatóknak konkrét megrendelői elképzeléseket kell teljesíteniük, hol szabadabb kezet kapva, hol egyedi kéréseket megvalósítva. Azonban a pályázatok remek lehetőségeket jelentenek, melyek során nagyszerű tapasztalatokat szerezhetnek, komoly referenciákkal is gazdagodhatnak. A nyertes munka elkészítése esetén pedig a díjazás és elismerés mellett még számos együttműködés, valamint további munka, megbízás is várhat a hallgatóra.
valódi megrendelő, valódi elvárások
=
100% gyakorlat, 100% referenciamunka
A téma igazán exkluzív és izgalmas volt:
Hallgatóink a Ferrari kávémárka, egy olasz nemesi, családi tradíciókon alapuló kávégyártó vállalkozás számára tervezhettek új logót.
Gian Carlo Ferrari több éve foglalkozik kávépörköléssel, kávégyártással, saját márkát hozott létre. Ferrari először Wales-ben, később Londonban gyártotta a kávét, azonban most visszahelyezik vállalkozásukat Wales-be. Korábbi logójuk időközben megérett a frissítésre.
A megrendelő elképzelései az új logóval kapcsolatban:
- Stílusában ne legyen modern, se minimál stílusú. A logó elegáns stílusú legyen, tükrözze a nemesi, tradicionális múltat, de ne legyen túldíszített, túl részletes.
- Színeiben legyen „Ferrari” piros, fekete, esetleg arany – utóbbi elhagyható, illetve helyette más szín is alkalmazható.
- Feliratok tekintetében határozott elképzelései voltak a megrendelőnek. Kérése volt, hogy a „Ferrari” mint fő kiemelkedő márkanév, a „coffee”, mint kiegészítő/magyarázó felirat, a „Gian Carlo” mint kiegészítő márkanév – mely aláírásszerűen is alkalmazható – szerepeljenek a logóban.
- Szimbólumok, grafikai elemek vonatkozásában kávéra, pörkölt kávéra utaló szimbólum megjelenhet a logóban, de az alkalmazott szimbólum ne kávébab legyen, valamint a logóban ne szerepeljen kávéscsésze sem, hiszen nem kávézóról van szó.
- Továbbá előírt volt, hogy a logónak legyen kerete.
- Hasznos tudnivaló: A prémium minőségű pörkölt kávé barna natúrpapírból készült csomagolásba kerül, tehát a logónak azon is jól kell működnie.
A megrendelői elképzelések után hallgatóink minden erejüket beleadva kezdtek neki az inspirálódásba, vázlatok készítésébe, majd a logók megalkotásába.
A téma számtalan ötletet szült, rengeteg pályázati munka érkezett.
Ezúton is nagyon köszönjük a munkátokat! : )
Ééés akkor jöjjön elsőként a győztes pályamunka!
Bódis Roxána munkája
Roxi jelenleg is a WebdesignSuli hallgatója, eddig is remek munkákkal rukkolt elő, hamarosan befejezi a tanfolyamot.
A megrendelő néhány apró módosítást kért a logón.
Íme a végső változat: a “coffee” felirat piros színt kapott, továbbá a kávé csomagolása miatt kapott egy egyszerű keretet is egy másik változatban.
Íme néhány további jól sikerült pályamunka – a teljesség igénye nélkül:
Minden résztvevő hallgatónknak köszönjük szépen a munkáját! : )
Sok sikert kívánunk Nektek az újabb kihívásokhoz! : )