Hallgatóink folyamatosan vesznek részt külsős pályázatokon is, többek között az igen népszerű Kreanod által meghirdetett kreatív pályázatokon. Most már második ízben mutatjuk be néhány „pályázós” hallgatónkat és pályázati munkáikat.
Korábbi bejegyzésünkben már részletesen írtunk arról, hogy hallgatóink általunk kiírt pályázatokon és kreatív feladatokban is kipróbálhatják magukat, de ha ez nem lenne elég számukra, akkor külsős pályázaton, köztük a Kreanod által meghirdetett kreatív pályázatokon is megmérettethetik magukat. Annak pedig nagyon örülünk, ha a részvételről (és ez a legfontosabb!) és az eredményekről nekünk is beszámolnak, hallgatótársaik számára pedig követendő példaként járnak elő, munkáikkal és a hozzájuk kapcsolódó leírásokkal akár tanulásukat, gyakorlásaikat is segíthetik.
Bejegyzésünkben 3 hallgatónk Kreanod-os logó- és kisarculattervező pályázatra készített munkáját mutatjuk be.
Nyulász Balázs egy szempilladúsítással- és hosszabbítással foglalkozó kozmetikus, szempilla stylist számára tervezett logót, továbbá névjegyet, ajándékkártyát és levélpapírt. Ugyan csajos a téma, de ez ne tartsa vissza az úriembereket sem – Balázzsal együtt ezen a pályázaton is jó néhány férfitárs mérettette meg magát. : )
A design tervezése során elsődleges célom az egyszerűség és elegancia volt, melyhez egy olyan logót képzeltem el, mely hatásosan kifejezi a vállalkozás egyik fő tevékenységét, a szempillahosszabbítást. Így jött az ötlet, hogy az evessence “v” betűjét szempillaként meghosszabbítva tükrözzem ezt. Ezzel a megoldással a vállalkozás nevében az “essence” szó is jól kivehetően elkülönül.
Színvilágban elsősorban aranysárga és hozzá passzoló barna (utalva a szempillára) színekben gondolkodtam, a mellékelt terveket is ezen színek kombinációival próbálgattam.
A kisarculatban visszatérő elemként a pont és pontozást használtam, mely egyszerű, de ugyanakkor hatásosan különíti el vagy emeli ki a különböző szövegrészeket, design elemeket.
A pályázat kiírása: http://kreanod.hu/palyazatok/evessence-logo-es-kisarculat-tervezes
Deli Beatrix – Tóthné Orosi Réka hallgatótársához hasonlóan – szintén részt vett azon a pályázaton, melynek során az igazán színes és kreatív Lollipop nyomdának kellett új logót tervezni.
A logó tervezésekor a modern, letisztult formák, illetve a megbízhatóságot jelentő színeket alkalmaztam, elrugaszkodva a Lollipop eddigi szín- és formavilágától.
A pályázat kiírása: http://kreanod.hu/palyazatok/lollipop-nyomda-es-reklamugynokseg-uj-logoja
Beatrix egy újonnan induló, fiatalos-lendületes, magas minőségű termékeket árusító, kiváló kiszolgálással bíró kávézó-pékség számára is tervezett logót.
A logó tervezésekor a kávéhoz, valamint a már kialakított üzlethez kapcsolódó színeket használtam. A koncepcióban a kávéscsésze a kávézó, a croissant pedig a reggelit, illetve a pékséget jelképezi. Modern logó készült, amely egyszerűsége miatt jól alkalmazható a kávézó minden használati eszközén, illetve a kiszolgáló személyzet ruháján is.
A pályázat kiírása: http://kreanod.hu/palyazatok/fiatalos-logo-tervezese-kavezo-peksegnek
Pánczél Gabriella az általunk kiírt kreatív feladatokat is mindig szorgalmasan elvégzi, és kisgyermekei mellett még Kreanod pályázatokat is „bevállal”, számára nagyon fontosak ez a plusz gyakorlási lehetőségek. : )
Az egyik pályázat során egy nagyon izgalmas témában kellett logót terveznie:
A klímakutatós pályázathoz gyorsan jött az ötlet. A leveleket szerettem volna megjeleníteni benne, mivel a cég fő hangsúlyt a környezetvédelemre helyezte. Minimál logóban gondolkodtam, ami jól mutat a már kész berendezéseken is. Itt nem történt egyeztetés a megrendelővel, kaptam rá egy 9-es értékelést, majd viszonylag egy gyors eredményhirdetés következett. Itt is sok jó ötlet született. Sokan hasonlóan minimál stílusban tervezték, így nem lőttem én sem mellé : )
A pályázat kiírása: http://kreanod.hu/palyazatok/minden-sikertortenet-egy-otlettel-kezdodik-klima-beszereles
Gabi egy olyan szervezet számára is tervezett logót, melynek célja, hogy hazánkban egyedüli módon hozzon létre és működtessen egy olyan sport programot, amely a gyerekek és szülők rendszeres közös testedzését népszerűsíti.
A Kapocs logóval nagyon sokat foglalkoztam. Úgy éreztem kezd tetszeni a megrendelőnek. Az ötlet hamar jött: játékos egyszerű figurákat szerettem volna, mivel azt kérték, hogy mind a felnőttek, mind a gyerekek körében legyen népszerű a logó. Ezért valamiféle játékosságot mindenképp szerettem volna belevinni. Az első koncepción még az apafigura vállán álltak, feküdtek a gyerekek és az anyafigura. A megrendelőnek tetszett, de kérte, hogy valamiféle módon a sportra is utaljon. Főként a biciklit helyezték előtérbe. Nem nagyon tudtam az egész figura családot egy biciklire ültetni : ) nagyon nem nézett ki jól, ezért találtam ki a jelenlegi változatot. Gondoltam ez elég játékos, a sportra is utal. Színeiben a piros-fehér-zöldhöz ragaszkodott a megrendelő. Ezeknek kerestem meg egy mai modernebb árnyalatát.
Végül nem nyertem. Szerintem egy sokkal komolyabb logó nyert. Amin nem látszik a játékos megjelenés, érzés. Viszont profi munka, gratulálok a készítőjének.
A munkát élveztem, első logópályázatomhoz képest annyira nem érzem rossz eredménynek, mert a shortlistra is rákerültem vagyis a befutók között ott voltam.
Hallgatóinknak ezúton is gratulálunk! És csak biztatni tudjuk őket és persze a többieket is, hogy bátran vegyenek részt további pályázatokon!