Ezúttal egy igazán trendi témában alkothattak hallgatóink. Logótervező pályázatban vehettek részt a Webdesignsuli korábbi és jelenlegi hallgatói. Bemutatjuk a kreatív pályázatot és a nyertes logótervvel együtt a legprofibb logóterveket!
A Webdesign Tanfolyam során több alkalommal is lehetőség nyílik arra, hogy hallgatóink éles megrendelői megbízásoknak tegyenek eleget. Évről-vére egyre több megkeresést kapunk, a megbízók tulajdonképpen hallgatóinkra bízzák vállalkozásuk, szolgáltatásuk arculatának vagy éppen weboldalának megálmodását és kivitelezését.
Ezek a megbízások hallgatóink számára lehetőségeket jelentenek.
Lehetőséget: gyakorlásra, tapasztalatszerzésre, referenciamunkák gyűjtésére, új ügyfelek szerzésére, jövőbeli megbízásokra.
A valódi megrendeléseken alapuló gyakorlati munkák által tehát élesben vethetik be a WebdesignSuliban tanultakat, megmérettethetik, kipróbálhatják magukat, tapasztalatokat szerezhetnek, nem mellesleg, ha tisztességesen kidolgozták a beadott pályamunkát, akkor egy komoly referenciával is gazdagodhatnak. Nyertes pályamunka elkészítése esetén pedig a díjazás és az elismerés mellett további együttműködések, további munkák is várhatnak rájuk. „Win-win” szituáció. : )
A logótervező pályázat során egy újonnan nyíló bisztró számára tervezhettek kreatív, trendi logót a WebdesignSuli hallgatói.
A főbb instrukciók, megrendelői elképzelések megismerése után hallgatóink gőzerővel vetették bele magukat az inspirálódásba, ötlet/hangulattáblák, moodboardok összeállításába, a kézi vázlatrajzok, skiccek elkészítésébe, majd a logó életre keltésében egy vektorgrafikus programban.
Hogy Neked, kedves Olvasó könnyebb legyen elképzelni, hogy milyen vállalkozásnak terveztek logót a hallgatóink, mit takar a „84 bisztró”, akkor néhány „kulisszatitkot” mindenképpen szeretnénk Veled is megosztani:
A bisztró a Balaton-felvidéken, a Káli-medence szomszédságában, egy kis településen, erdők-mezők-patak ölelésében nyílik meg. Ötvözni szándékozik a manapság igazán trendi, modern bisztrókonyhát a francia vidéki stílussal. Célközönsége elsősorban a fiatal-középkorú, városban, magasabb életszínvonalon élő hölgyek és urak, akik kedvelik a divatos irányzatokat és a gasztronómiai különlegességeket. Mint jó egzisztenciával bíró célcsoport igénylik az ilyen, a környék és a bisztró által is nyújtott egyedi kikapcsolódási lehetőségeket és a város nyüzsgése után a vidék nyugalmát.
És hogy milyen elképzelései/elvárásai voltak a megrendelőnek?
A logó a következőket tükrözze: minőségi, igényes szolgáltatás, helyi termelőktől származó alapanyagok, gasztronómiai élmények, kulináris élvezetek, trendi vidéki dizájn a kifinomult luxus érzetével ötvözve – akárcsak egy hangulatos francia vidéki portán.
A megrendelő szabad kezet adott az alkotóknak, ugyanis nem kötötte ki, hogy csak a márkanévből („84 bisztró”) állhat a logó, az stílusosan és kifejezőn megformázva, vagy a logó a márkanév mellett grafikai elem(ek)ből, szimbólum(ok)ból is állhat. Színekre vonatkozóan sem fogalmazott meg konkrét elképzeléseket.
Az egyetlen elvárás az volt (az alapvető logótervezési szabályok betartása mellett, azaz a logó minden méretben, minden platformon jól használható legyen – de hallgatóink ezeket nagyon jól tudják : )), hogy a logó stílusában, dizájnjában köszönjenek vissza a francia vidéki stílus jegyei, ugyanakkor a logó legyen modern, a kifinomult luxus érzetét is tükrözze.
A téma, a kreatív pályázat igazán népszerű volt hallgatóink körében – mondhatnánk úgy is, hogy a beérkezett munkák számát tekintve rekorder. : )
Ezúton is nagyon köszönjük a munkátokat!
A megrendelő is a legnagyobb elégedettségét fejezte ki mind a WebdesignSuli hallgatóinak szorgalmát, mind tehetségét illetően.
Ééés akkor elsőként jöjjön a győztes pályamunka!
Gabnai Vivien nyertes logóterve
“Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem a már-már végtelenségig elcsépelt vintage stílust erőlteti, hanem a modern és a vintage határán táncol úgy, hogy igazán egyedi/nem átlagos.” – jelzett vissza a megrendelő.
“A logóban szereplő virág a lisztes kankalin, ami a Káli-medence legismertebb botanikai ritkasága. : )” – jelezte nekünk Vivien a logó növénymotívumával kapcsolatban.
A francia vidék “szellemében” a bisztró kertjében egy kisebb “levendulamező” is lesz, ezért a megrendelő levendulával is szívesen megnézne egy logóverziót.
Ez is elkészült, ezt is mutatjuk. : )
A megrendelő további logóterveket is kiemelt, melyeket mi is szeretnénk bemutatni, mert valóban szuperek, profik, példamutató munkák! : )