A következő tanfolyam indul

2017. július 20.
kiemelt_kep

Webdesign könyvek – ajánló

Ha van időd a munka és esetleg tanulás mellett kicsit olvasni, és szeretnél elmélyülni a szakma rejtelmeiben, akkor ajánlunk Neked néhány könyvet a témában az Alexandra és a Scolar kiadó kínálatából.

Aarron Walter – Keresők és Webhelyek

Ez a könyv nem egyszerűen egy azok közül a keresőmotor-optimalizálással (SEO) foglalkozó kiadványok közül, amelyek alapvetően marketingeseknek íródtak. A lényeges eltérés az, hogy ebben azok a szakemberek találhatnak a való életből vett példákat és gyakorlati tanácsokat, akik a webhelyek megvalósításával, fejlesztésével foglalkoznak, és szeretnék eljuttatni üzenetüket a célközönséghez. Minden fejezete egy-egy újabb nézőpontból vizsgálja meg a kereshetőség és megtalálhatóság kérdését.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

 

 

 

 

Jakob Nielsen nyomán – Webergonómia

Jakob Nielsen a web világának nem egyszerűen egy maghatározó alakja, hanem – ahogy a New York Times találóan fogalmazott – ő “a weblap-használhatósági guru”.
Ez a kötet az elmúlt két évtized jó és rossz webalkalmazási tanulságait összegzi a szerző legfrissebb “használhatósági jelentései” alapján.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanfolyam a könyvben – Adobe Photoshop CS6

Tanuljuk meg, hogyan javítsuk digitális fényképeink hibáit és miként tegyük őket tökéletesebbé, miként készítsünk fényképmontázsokat, hogyan alakítsuk át és torzítsuk képeinket, és miként készítsük elő azokat internetes vagy nyomdai felhasználásra.
A Photoshop legújabb verziójában immár átmeneteket és mozgási hatásokat tartalmazó videókat is összeállíthatunk, illetve szerkeszthetünk. A tartalomérzékeny eszközökkel észrevétlenül cserélhetjük le vagy egészíthetjük ki képeink adott területeit.
A Photoshop CS6 Extended verziójában 3D-s képeket hozhatunk létre, illetve alakíthatjuk azokat.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

Ha esetleg régebbi verziód van, vagy más Adobe termék is érdekel, akkor a kínálatban találhatsz még Illustrator, InDesign, Dreamweawer, Acrobat, Lightroom és  Flash kiadványokat is.

 

 

 

Logótár 3

A népszerű Logótár-sorozat harmadik része. A bemutatott újabb 2000 logó friss ötleteket nyújthat mindazok számára, akik arculattervezéssel foglalkoznak.
A 21 csoportba rendszerezett gyűjtemény gyors keresést és könnyű eligazodást tesz lehetővé.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

 

 

 

 

 

Tóth Mihály – Facebook marketing

A Facebook egy stratégiai marketing eszközzé vált az utóbbi években. Ez a könyv segíteni fog neked kedves olvasó, hogy egyszerű lépésekben elkészítsd a Facebook oldalad és belevágj a rajongó gyűjtésbe. A könyv nagy hangsúlyt fektet a hatékony kommunikációra és a hirdetési kampányok menedzselésére. Sok-sok gyakorlati példa és feladat található a könyvben. A stratégia is szerepet kap és tippeket adunk a modern és hatékony kommunikációra is. Ez az első könyv, ami kezdőknek és haladóknak is összefoglalja a Facebook üzleti célokra való felhasználását.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

 

 

 

 

 

Alice Twemlow – Mire jó a grafikai tervezés?

A könyv a grafikai tervezés céljának, mibenlétének és részterületeinek kérdéseit boncolgatja. Emellett számos ismert kortárs tervezőgrafikus szakmáról alkotott véleményét és (anti)hitvallását is megismerhetjük, de az ügyfeleknek végzett napi robotból kiszakadni kívánók is találhatnak ötleteket a hogyan továbbhoz.

Bővebb információ és megrendelés itt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Névjegykártyadesign – Válogatás a legjavából

Az angol kiadó névjegykártyadesignnal foglalkozó sorozatának kilencedik, magyar kiadásban elsőként megjelenő kötete a világ vezető tervezőgrafikusainak keze alól kikerülő legfrissebb és leginnovatívabb munkákat tárja elénk. A referenciaként forgatható album a névjegykártyák számos faját felvonultatja, többek között a tipografáltakat, a formásakat és az interaktívokat. Kiemelten foglalkozik az érdekes elő- és hátoldalakkal, valamint a különleges anyagokkal és grafikai megoldásokkal. A páratlan gyűjtemény számos olyan ötletet és példát mutat be, amelyek révén a grafikusok, a cégvezetők és a vállalatok marketingesei betekintést nyerhetnek a legkülönfélébb ügyfelek arculati és márkaépítési elképzeléseibe.

Bővebb információ és megrendelés itt!

Hozzászólások