marketing

Így (ne) csökkentsd a konverziók számát a weboldalon!

Már több ízben is összegyűjtöttünk olyan jellegzetes hibákat, melyek a weboldal rovására mennek – legyen szó használhatóságot vagy éppen hitelességet befolyásoló hibákról, baklövésekről. Most kifejezetten konverziók (például feliratkozás, rendelés, letöltés) szempontjából gyűjtjük össze a gyakoribb – designhoz is szorosan kapcsolódó – hibákat.

Így (ne) csökkentsd a konverziók számát a weboldalon! Tovább olvasom!

Hogyan tervezzünk hatékony nyitóoldalt a weboldalhoz?

A weboldal fő oldala, nyitó oldala az adott vállalkozás virtuális bejárati ajtója. Ezen múlik, hogy a felhasználó belép-e rajta, vagyis tovább böngészik-e a honlapon, az aloldalak felé is elnavigál-e, végül végrehajt-e konverziókat (pl. megrendelés, letöltés, kapcsolatfelvétel). Mindehhez az kell, hogy a weboldalunk számára minden szempontból ütős nyitólapot tervezzünk.

Hogyan tervezzünk hatékony nyitóoldalt a weboldalhoz? Tovább olvasom!

Mit tudhatunk meg a hőtérképes tesztekből, és mindezt hogyan hasznosíthatjuk?

Hőtérképes felméréseket, vizsgálatokat az élet nagyon sok területén bevetnek. Gondoljunk csak az orvostudomány területén a hőkamerás állapotfelmérésre, a termográfiai vizsgálatokra, vagy éppen a fűtési rendszer és a szigetelés hibáinak felderítésére az ingatlanok esetében. Ez a technika bizony a weboldalak esetében is használható.

Mit tudhatunk meg a hőtérképes tesztekből, és mindezt hogyan hasznosíthatjuk? Tovább olvasom!

Banális hibák a weboldalon – mellőzzük őket!

Kezdőként, kevesebb tapasztalattal a hátunk mögött több hibát ejt(het)ünk a készülő, majd élesített/átadott weboldalon. Ezek többnyire apró, banális hibák, könnyen és még időben lehet orvosolni őket, feltéve, ha elég szemfülesek vagyunk, vagy objektív szemlélők felhívják rájuk a figyelmünket. Nézzük is meg őket!

Banális hibák a weboldalon – mellőzzük őket! Tovább olvasom!

Hogyan készítsünk hatásos akciógombokat?

Egy weboldal hatékonyságát leginkább az oldalon végrehajtott konverziók (pl. regisztráció, vásárlás, letöltés, feliratkozás, árajánlat-kérés) számában mérhetjük. Mit ér a jól kialakított struktúra, a minőségi tartalom és a profi design, ha egyetlen interakció sem történik a honlapon? A weboldalak fontos kulcselemei éppen ezért az ún. call-to-action gombok, melyek az UI és az UX design részét is képezik.

Hogyan készítsünk hatásos akciógombokat? Tovább olvasom!