arculat/brand

Rio-i olimpia logója – így tervezzünk logót!

A Webdesign tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a logótervezés csínját-bínját, megismerkedhetnek az alapszabályokkal, melyeket aztán a gyakorlatban is kipróbálhatnak: a tanultak alapján képzeletbeli megrendelők logóit kell megtervezniük, illetve további munkáik során (pl. arculattervezés) is még nagy hasznát vehetik ezeknek a tudnivalóknak.

Rio-i olimpia logója – így tervezzünk logót! Tovább olvasom!

Logó redesign – tanácsok

Az idő múlásával, új trendek megjelenésével, illetve a szervezeten/cégen/márkán belüli változások (pl. vállalatok egyesülése, kiválása, cégnövekedés, jelentősen bővül a termék/szolgáltatáspaletta, vállalati stratégia módosítása) miatt szükség van a meglévő logó kisebb-nagyobb átalakítására, módosítására, redesignjára. És valljuk be, időnként mindenre és mindenkire ráfér egy kis frissítés, újítás. : )

Logó redesign – tanácsok Tovább olvasom!

Betűzzünk!

A betűtípusok az információk megjelenítésén túl vizuális-esztétikai élményeket is nyújtanak, valamint érzéseket, hangulatokat tükröznek. Éppen ezért nagyon fontos szerep jut nekik a márka, vállalkozás arculatában, hiszen a színek mellett a jellegzetes fontok is képesek a célközönség előtt fel-felismertetni az adott brandet, prezentálni az általa képviselt mögöttes tartalmakat.

Betűzzünk! Tovább olvasom!

Készítsünk moodboard-ot!

A moodboard vagy ötlettábla nem más, mint összefoglalója a leendő projektünkkel kapcsolatos ötleteinknek, inspirációs anyagainknak. Egy arculat vagy egy weboldal esetén például belekerülhet a logó és a logó egyéb variációi, a használni kívánt színek, mintázatok, fontok, alakzatok, inspiráló képek, szavak, stílusjegyek, stb.

Készítsünk moodboard-ot! Tovább olvasom!